Lépjen velünk kapcsolatba:tel:

Rendezvényszervező

Rendezvényszervező

Főbb feladatok:

Alapvetően lefedjük a céges rendezvények teljes spektrumát. Szervezünk - a teljesség igénye nélkül – csapatépítő programokat, tematikus rendezvényeket, termékbemutatókat, értekezleteket, karácsonyi vacsorákat/partykat, fogadásokat, ezeken felül, amire az ügyfeleinknek igénye van.

Teljeskörű szervezést bonyolítunk le, tehát a feladataid között lesz a koncepció kidolgozásától elkezdve az ajánlat elkészítésén át a komplett lebonyolítás és végül az elszámolás. Ügyfeleink számára biztonságot nyújt, hogy egy kontakt személlyel tud mindent leegyeztetni, számodra pedig fejlődési lehetőséget, hiszen a különböző kéréseket és rendezvényeket kell koordinálni.

Csapatban is és egyénileg is kell tudnod jól működni, hiszen a koncepció kidolgozása és az ajánlat elkészítése főként egyéni munka, ugyanakkor a kivitelezés, az eseményen való koordinálás csapatban történik, a kollégák segítségedre állnak – és te is tudod őket segíteni. A projektért egyedül vállalod a felelősséget, de a csapat segít az operatív kivitelezésben. Közösen, együttműködve hatékonyabbak vagyunk!

A fentiek alapján összefoglalva a következő főbb feladatok várnak rád:

  • pályázat, ajánlat megírása koncepció kidolgozással együtt,
  • elő és utókalkuláció elvégzése, pénzügyi rendezés,
  • szükséges alvállalkozói ajánlatok bekérése
  • a rendezvényhez szükséges szolgáltatók, helyszínek felkutatása,
  • megrendelővel való kapcsolattartás,
  • a helyszíni regisztráció (ha kell) irányítása,
  • a szükséges kisegítő személyi háttér biztosítása
  • rendezvény lebonyolítása, koordinálása….

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

 Olyan valakit keresünk, aki szeret dolgozni. Mit jelent ez a számunkra? Mi szívvel-lélekkel tesszük a dolgunk nap, mint nap és pontosan tudjuk, hogy ennek elengedhetetlen részét képezi a lelkes, tapasztalt, proaktív rendezvényszervezés. Éppen ezért olyan embert keresünk, aki jártas a rendezvénykoncepció kialakításában, vitt végig egyénileg rendezvényszervezést és lebonyolítást is.

 Az angol nyelvet napi szinten használjuk, ezért elengedhetetlen, hogy írásban és szóban is jól kommunikálj. Emellett szükséges, hogy légy kreatív, ami a koncepciók kidolgozásához elengedhetetlen; valamint légy nyitott a folyamatos újítások irányába. Friss ötleteket kínálunk az ügyfeleink számára, ezért fontos, hogy légy fogékony a piaci trendek, az újdonságok iránt.

 Fontos számunkra a felelősségvállalás, amit teszünk ügyfeleinkért és a mindennapi munkánkért is.

 Munkánkból fakadóan néha több esemény történik egy időpontban, ilyenkor több a felmerülő feladat is. Ezt kompálzálják a lazább időszakok. Ezért fontos számunkra, hogy jól tudd beosztani az idődet, feladatorientáltan tudj dolgozni és képes legyél alkalmazkodni a változó terheltséghez.

 Felsőfokú végzettség elengedhetetlen, valamint az angol nyelven kívül második nyelvismeret (alap szinten is megfelelő).

 Emellett magas szinten kell ismerned a Microsoft Office programcsomagot, különös tekintettel a Powerpoint, Word, Excel programokra. Örülünk, ha láttál már projektkezelő felületet, vagy egyéb kreatív szoftvert.

 Jelenleg sajnos nincs kapacitásunk, hogy elölről megismertessük valakivel a szakma rejtelmeit, ezért elengedhetetlen az 1-3 év ugyanilyen munkakörben szerzett tapasztalatod legyen. Ha már jártál korábban ügynökségi oldalon, akkor nálunk a helyed!

 

Amit kínálunk:

Az az alap kiindulás, hogy versenyképes fizetést nyújtunk, cafeteria rendszerrel megtámogatva.

Emellett belvárosi, csodás kilátással rendelkező, kultúrált irodánk vár Téged!

Számunkra a munka mellett megfér a magánélet is és ezt tiszteletben tartjuk. Tudjuk, hogy a munkavégzés típusából kifolyólag szükség van a pihenős időszakokra is. Rugalmasan kezeljük az egyéni igényeidet, cserébe kérjük Tőled is a rugalmasságot.

Jó hangulatú csapat dolgozik együtt, van, aki már több, mint 15 éve dolgozik a Weconál. Több tizedes tudást, értéket és tapasztalatot nyújtunk a számodra, valamint lehetőséget az újdonságok iránt.

Mivel nem csak rendezvények, hanem konferenciák és kongresszusok szervezésével is foglalkozunk, így lehetőséged lesz betekinteni ebbe a világba is. Kipróbálhatod magad egy konferencián, valamint megismerheted ennek az ágnak a szépségeit is.

 

Kiválasztás folyamata:

Az interjúk folyamatában először telefonon hívunk Téged és érdeklődünk a motivációd, szakmai tapasztalatod felől. Ezt szerencsés esetben követi az első személyes találkozó az üzletág vezetővel, valamint a hr vezetővel. Ha úgy látjuk, hogy van benned potenciál és kíváncsiak lennénk arra, hogy hogyan dolgozol ki koncepciót, akkor visszahívunk egy második körre. Az első és második kör között adunk neked egy brief-et, így egy prezentációval tudsz készülni. Ekkor belemegyünk a szakma mélyebb kérdéseibe is. Ezen az interjún áttérünk az angol nyelvre is, hogy megnézzük mennyire tudod bátran használni a nyelvet.

Amennyiben úgy látjuk az önéletrajzod alapján, hogy nem felelsz meg az elvárásoknak, úgy írásban kapsz egy automata elutasító levelet, legkésőbb a hirdetés lejártát követő 30 napon belül.

 

Várjuk jelentkezésedet Szopkó Beatrix kolléganőknél! Kérlek küldd el számára az önéletrajzodat a szopko.beatrix@wecotravel.hu e-mail címre.


Vissza