Lépjen velünk kapcsolatba:tel:

Online tréning a Wecoban

Online tréning a Wecoban

Az előző hónapban néhány kollégánknak lehetősége volt részt venni egy online, 3 órás DISC tréningen Budai Máté tréner által.

A tréning több szempontból is újítónak számít a Weco történelmében.

Komfort zóna elhagyással, kihívással egyaránt járt és nem csupán a technikai részvétel, de a megjelenés, a kommunikáció egyaránt. Online tréningen kevesebb cég vesz még részt, nem mindenki hisz benne – pedig vannak témák és feladatok, amiket az online térben is van lehetőségünk megbeszélni, megtapasztalni, megtanulni és ezért nem szükséges bemenni az irodába. A COVID-19 időszaka arra is lehetőséget adott, hogy felismerjük az online tér előnyeit: különböző részlegen dolgozó kollégák az otthonukból kényelmesen tudjanak azonos témáról tanulni, eszmét cserélni. Persze ez nem mindenkinek komfortos, ahogy a visszajelzést kérő kérdőívből kiderült, két résztvevőnk számára nem, vagy kevésbé volt komfortos az online térben tanulni. Ugyanakkor a Weco-Travel részlegei eddig fizikailag is két különböző helyszínen dolgoztak és kevésbé vagy nem volt jellemző a közös tanulás, így ez egy újabb hasznos tapasztalás volt.

 

disc

 

A kollégák visszajelzéseiből egyértelműen látszik, hogy igenis lehetséges jól bevonni a résztvevőket egy tréningfolyamatba online is. Márpedig ez nehezebb, hiszen csak egy kattintás és a résztvevő már az e-maileket olvassa. A játékos feladatok megmozgatták a kreativitást, a tréning menete és dinamikája bevonta a kollégákat az aktív részvételbe.

Maga a téma által pedig nem csak egymást ismerhették meg picit jobban a kollégák, de a 4 típusnak megfelelő ügyfélkommunikációról is volt lehetőségük tanulni. Ahogyan az várható volt és a visszajelzések is ezt mutatják: 3 óra kevés arra, hogy egy mélyebb tudást megszerezzen az ember, de arra elégséges, hogy az ember megismerkedjen a témával, legyen róla elképzelése és a tréning után megkapott anyaggal együtt pedig elkezdje gyakorlatban is átgondolni, átültetni hogyan is működnek ezek a személyiségtípusok az ügyfélkommunikációban. Persze mindez idő, viszont a jelen helyzetben éppen ez a fajta időbeli befektetés az, ami a későbbiekben a leginkább megtérül.

Törekszünk arra, hogy a kollégáinknak lehetőséget biztosítsunk az önálló tanuláshoz és fejlődéshez; ezzel is elősegítve az ügyfeleink magasabb szintű kiszolgálását is.

 


Vissza