Lépjen velünk kapcsolatba:tel:

Konferencia szervező referens

Konferencia szervező referens

A nemzetközi háttérrel rendelkező Weco-Travel Kft. közel 20 éves rendezvény és konferenciaszervező múlttal keresi új kollégáját konferencia szervezési referens pozícióba!

Várjuk jelentkezésed, ha fejlesztenéd magad ezen területen!

 

A feladataidat fogja képezni:

  • a megrendelésre szabott konferencia-helyszín kiválasztása
  • pályázat, árajánlat készítése
  • konferencia előkalkuláció készítése
  • szükséges alvállalkozói árajánlatok bekérése, szerződéskötés,
  • a Weco-Travel és a kiszolgált ügyfelek közötti szerződések, valamint az ügyfél által megadott egyéb szerződések ismerete és alkalmazása
  • a konferencia nyomdai anyagainak szerkesztése, nyomdai kiviteleztetése (programfüzet, absztrakt kötet, meghívók, irányító táblák, stb.)
  • a konferenciára jelentkezők adatainak számítógépen történő naprakész ügyintézése, regisztrálása
  • a megrendelővel való kapcsolattartás, a megbízó igényei szerinti listák, kimutatások készítése
  • szervezőbizottsági üléseken való aktív, a Weco-Travel érdekeit képviselő részvétel
  • a résztvevőkkel történő kapcsolattartás (levelezés, visszaigazolás, számlázás)
  • a szükséges kisegítő személyi háttér (technika, catering, hostess, tolmács, idegenvezető, stb.) biztosítása
  • számlázás, naprakész pénzügyi nyilvántartás, a költségvetés folyamatos figyelemmel kísérése
  • konferenciák előtt a forgatókönyvek elkészítése
  • a helyszíni regisztráció irányítása
  • a rendezvény gördülékeny lebonyolításának helyszíni felügyelete
  • elszámolás és utókalkuláció valamint konferencia értékelés készítése
  • az Axapta számlázási rendszer és a Kongresszusi Molcomp rendszer felhasználói szintű ismerete és használata

 

Nálunk:

  • Stabil, biztonságos nemzetközi háttér vár
  • Változatos ügyfélkör, különböző konferenciák és kongresszusok szervezésében való részvétel
  • Fejlődési lehetőség (szakmailag és emberileg is)
  • Központi elhelyezkedésű, színvonalas munkakörnyezet
  • Versenyképes fizetés + cafeteria + bónusz kiegészítéssel
  • Motiváló, lelkes csapat
  • Home office lehetőség - esetenként

 

Amit szeretnénk kérni Tőled:

  • Stabil, precíz és alapos munkavégzés
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
  • Főiskolai/egyetemi diploma és/vagy 5 év szakmai tapasztalat
  • Microsoft Office termékek magas szintű ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség – ügyfélorientáltság, proaktivitás
  • Kreativitás, üzleti érzék
  • Jogosítvány nem szükséges, de örömmel vesszük

 

Ha szimpatikusak vagyunk, és a fentiekben magadra ismertél, küldd el jelentkezésed egy szakmai önéletrajz formájában Szabóné Szopkó Beatrix HR vezető számára a szopko.beatrix@wecotravel.hu email címre.


Vissza